Subject: IP7587-K3 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 16:22:56 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP7587-K3 Mõniste-Saru fiidri
rekonstrueerimine III etapp Hargla ja Koobassaare külad Valga vald Valga
maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.